KINDER Joy of moving Minisiatkówka Plażowa

Wielki Finał 2025: komunikat organizacyjny

3. Wielki Finał Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving zostanie rozegrany 7-9 lipca w Kołobrzegu. Przedstawiamy pierwszy komunikat organizacyjny. 

Komunikat nr 1
3. Wielki Finał Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving  – Kołobrzeg 7-9 lipca 2025

1. Organizator
Organizatorem Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving jest Polski Związek Piłki Siatkowej.

2. Miejsce i termin turnieju
3. Wielki Finał Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving zostanie rozegrany 7-9 lipca 2024 roku w Kołobrzegu. Wejście na boiska przygotowane na plaży znajduje się od ulicy od ulicy Fredry (wejście nr 8 obok Kamiennego Szańca.

3. Zasady i system rozgrywania turnieju
W 3. Wielkim Finale Ogólnopolskich Mistrzostwach w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving uczestniczą zawodniczki i zawodnicy, którzy zajęli miejsce 1, 2, 3 na poziomie eliminacji wojewódzkich. Uczestnicy rozgrywają swoje mecze w trzech kategoriach wiekowych:

  • U-12 (rocznik 2014 r. i młodsi),
  • U-13 (rocznik 2013 r. i młodsi),
  • U-14 (rocznik 2012 r. i młodsi).

W eliminacjach do Turnieju Głównego utworzonych zostanie 16 grup. W każdej grupie znajdą się trzy zespoły – mistrz, wicemistrz oraz brązowy medalista etapu wojewódzkiego. Skład grup zostanie ustalony na podstawie losowania z założeniem, że drużyny z jednego województwa nie będą mogły znaleźć się w jednej grupie eliminacyjnej.

Na podstawie uzyskanych wyników eliminacji zespoły zostaną rozstawione do Turnieju Głównego zgodnie z diagramem. Spotkania rozgrywane będą zgodnie z przepisami i zasadami gry zawartymi w dokumencie „Regulamin Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving”. Turniej Główny będzie rozgrywany systemem brazylijskim.

4. Zgłoszenia
Zgłoszenia drużyn do udziału w 3. Wielkim Finale Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving dokonują Wojewódzkie Związki Piłki Siatkowej drogą elektroniczną na adres Organizatora: zzpsiat@wp.pl do 30 czerwca 2025 r. do 30 czerwca 2025 roku, do godziny 20.00.

Wojewódzkie Związki Piłki Siatkowej dokonują zgłoszenia drużyn z miejsc 1, 2, 3 etapu wojewódzkiego we wszystkich trzech kategoriach dziewcząt i chłopców, przesyłając zgłoszenie (Załącznik nr 3) na adres: zzpsiat@wp.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imiona i nazwiska uczestników;
  • nazwę klubu,
  • kategorię wiekową, w której zespół będzie uczestniczył (U-12, U-13, U-14);
  • miejsce zajęte w rozgrywkach wojewódzkich,
  • imię i nazwisko trenera zespołu.

5. Wakaty
Trenerzy mogą zgłaszać wakaty do Organizatorów. Wystarczy wypełnić Załącznik nr 4 i przesłać go do Organizatora: zzpsiat@wp.pl do 30 czerwca 2025 r. do 30 czerwca 2025 roku, do godziny 20.00.

6. Dokumenty i strój
Zawodniczki, zawodnicy, trener uczestniczący w 3. Wielkim Finale Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving powinni posiadać:

  • aktualne badania lekarskie;
  • formularz zgłoszeniowy uczestnika do Ogólnopolskich Mistrzostw o Puchar KINDER Joy of moving oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku dla osoby niepełnoletniej (Załącznik nr 1);
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku dla osoby pełnoletniej (Załącznik nr 2);
  • formularz zgłoszeniowy drużyny (Załącznik nr 3);
  • legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem;
  • strój sportowy zgodny z obowiązującymi przepisami siatkówki plażowej PZPS (z numeracją 1 i 2 na koszulkach)

7. Przyjazd i odprawa drużyn
Przyjazd drużyn do Kołobrzegu odbywa się w dniu 6 lipca 2025 roku (w godzinach 15.00-20.00).

Odprawa techniczna trenerów przeprowadzona będzie w hali sportowej „Milenium”, mieszczącej się przy ulicy Łopuskiego 38 w Kołobrzegu, w godzinach 15.00-20.00. W tych godzinach Sędzia Główny będzie przeprowadzać weryfikację dokumentacji (badania lekarskie, formularz zgłoszeniowy, oświadczenia). Zostanie omówiony system rozgrywania 2. Wielkiego Finału oraz odbędzie się losowanie par do rozstawienia.

8. Noclegi
Uczestnicy 3. Wielkiego Finału KINDER Joy of moving mogą skorzystać z przygotowanej bazy noclegowej przez Organizatorów. Zaznaczamy, że każdy zainteresowany ofertą dokonuje rezerwacji indywidualnie.

Baza noclegowa dostępna w Kołobrzegu:

Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Okopowa 1a (900 m od boisk)

  • Sale szkolne 5-8 osobowe;
  • 3 doby 149 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem ( stołówka 150 m od szkoły);
  • 2 doby 159 zł osobodzień;
  • Obiekt w okresie wakacyjnym przystosowany do przyjmowania obozów sportowych.

Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Kupiecka 1  (900 m od boisk )

  • Sale szkolne 5-8 osobowe;
  • 3 doby 149 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem ( stołówka 150 m od szkoły);
  • 2 doby 159 zł osobodzień;
  • Obiekt w okresie wakacyjnym przystosowany do przyjmowania obozów sportowych.

Internat Zespołu Szkół im. H.Sienkiewicza, ul. 1 maja 47  (ok. 2,7 km od boisk)

  • Pokoje 4 osobowe bez łazienek;
  • 3 doby 155 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem;
  • 2 doby 165 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem.

Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Mazowiecka 1  (3 km od boisk)

  • Pokoje 4 osobowe bez łazienek ( stołówka 200 m od obiektu);
  • 3 doby 149 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem;
  • 2 doby 159 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem.

Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Arciszewskiego 20  (4,5 km od boisk )

  • Sale szkolne 5-8 osobowe;
  • 3 doby 149 zł osobodzień brutto z pełnym wyżywieniem;
  • 2 doby 159 zł osobodzień;
  • Obiekt w okresie wakacyjnym przystosowany do przyjmowania obozów sportowych.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Prosimy o przesyłanie w wiadomościach mailowych dokładnej struktury grupy:

  • ilość kadry i płeć;
  • ilość uczestników i płeć;
  • przybliżona godzina przyjazdu;
  • W wiadomości mailowej prosimy o przesyłanie ewentualnych danych do faktury oraz numeru kontaktowego do opiekuna/trenera wyjazdu.

Zakwaterowanie odbywa się od godziny 16:00 w dniu 6 lipca.

Wykwaterowanie do godziny 10:00 w dzień wyjazdu (8/9 lipca w zależności od wybranej opcji)

Szczegóły oferty oraz rezerwację można złożyć dzwoniąc pod adresem:  obozy.kolobrzeg@gmail.com 

9. Obiady
Decydując się na nocleg przygotowany przez Organizatorów w cenę wliczone są również posiłki. Obiad można zjeść bezpośrednio na plaży.

Dodatkowy obiad jednodaniowy kosztuje 38 zł. Zamówienia na dodatkowe obiady dla osób niekorzystających z noclegu należy kierować pod adresem e-mail obozy.kolobrzeg@gmail.com

10. Harmonogram turnieju

6 lipca (niedziela)
godz. 15.00 – 20.00 Przyjazd drużyn, odprawa techniczna drużyn, w tym weryfikacja dokumentów, omówienie systemu rozgrywania turnieju oraz losowanie par do rozstawienia.

7 lipca (poniedziałek)
godz. 9.00 Oficjalna ceremonia otwarcia Wielkiego Finału Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving.                                           
godz. 10.30-15.00 Eliminacje do Turnieju Głównego dziewcząt, kat. U-12 i U-14 oraz chłopców U-13.
godz. 15.00-19.30 eliminacje do Turnieju Głównego chłopców, kat. U-12 i U-14 oraz dziewcząt U-13 dziewcząt.

W eliminacjach biorą udział wszystkie zgłoszone drużyny do Wielkiego Finału.      

8 lipca (wtorek)
godz. 9.00- 13.30  Turniej Główny dziewcząt, kat. U-12 i U-14 oraz chłopców U-13.
godz. 13.30-18.00 Turniej Główny chłopców, kat. U-12 i U-14 oraz dziewcząt U-13.

9 lipca (środa)
godz. 9.00-13.00 Mecze o poszczególne miejsca oraz mecze finałowe.
godz. 14.00 Ceremonia zakończenia Wielkiego Finału Ogólnopolskich Mistrzostw w Minisiatkówce Plażowej o Puchar KINDER Joy of moving.

11. Informacje dodatkowe

  • Zawody rozgrywane będą piłkami MIKASA BV 550C Beach Pro. Organizator zawodów zabezpiecza 2 piłki na boisko.
  • Organizator zapewnia wodę dla wszystkich uczestników turnieju.
  • Sprawy sporne podczas trwania zawodów rozstrzyga Sędzia Główny.
  • W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych decyzje o kontynuowaniu zawodów podejmują Sędzia Główny wraz z Organizatorami turnieju.
  • Najlepsze drużyny otrzymają pamiątkowe puchary, medale, dyplomy i nagrody rzeczowe.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach (namiotach) przeznaczonych, jako pomieszczenia dla uczestników turniejów
  • Organizator nie zabezpiecza bazy noclegowej dla uczestników turnieju. Koszty zakwaterowania i wyżywienia uczestnicy ponoszą we własnym zakresie. Organizator proponuje jedynie skorzystać z wyżej wspomnianej bazy noclegowej.

12. Ważne informacje dotyczące turnieju udzielają:
Dyrektor Turnieju: Marek Mierzwiński, tel. 603 083 342

Dyrektor Techniczny: Arkadiusz Modzelewski, tel. 535 353 710

Sędzia Główny: Jan Baniak, tel. 604 507 214

Koordynator ds. wyników: Jakub Nowak, tel. 517 439 023

Media Officer: Katarzyna Porębska, tel. 601 779 339

Biuro Zawodów: Mirosław Kabaciński, tel. 608 331 363

Koordynator ds. zakwaterowania: Milena Szpak, e-mail: obozy.kolobrzeg@gmail.com

Autor: Organizatorzy